torstai 3. maaliskuuta 2011

Sleeping beauty

  Päivä alkoi vähän niin ja näin, kun nukuin psykologian tunnin yli oikein autuaasti. No, kerkesin kuitenkin myöhemmälle tunnille, piti erään toisen tytön kanssa pitää esitelmä.
  Tänään on kyllä kaikenlaista sattunut ja tapahtunut. Sain mm. kivana yllätyksenä 80€ tarkastusmaksun lähijunassa. Kyllä oli armoton ketutus päällä sen jälkeen, mutta no..omaa on tyhmyyttä. Myöhemmin tuossa suuntasin kullan kanssa Hesaan päin, kulta tarjosi kahvin ja leivospalan, sekä osti mulle mekon ja partaterän muotosen kaulakorun :o Aivan ihanat! Tänäänkin pysyn hienosti alle tuhannessa kilokalorissa, hyvä minä! ;) Painoin aamulla taas sen 62,6kg, joten sain siitäkin olla suht tyytyväinen(tyytyväinen siksi, ettei ollut paino noussut, no..kyllä se tässä hiljalleen sitten laskee ja laskee lisää..;)).
  Ihan mukava viikko on ollut, tuossa olin eilen ystävän kanssa(koulutehtävän takia) tutustumassa erääseen päiväkotiryhmään. Tutustuttiin heidän toimintaansa ja haastateltiin erästä ohjaajaa. Oikein mukavaa oli! En malta odottaa lauantaista baarireissua. Tulee varmasti olemaan mukavaa :)
  Tässä vielä teille ihanille thinspoa!






3 kommenttia:

  1. Oon nyt alkanu lueskella tätä sinun blogia ja pakko oli tulla sanomaan että kivalta vaikuttaa :) Jos kiinnostaa vilkasta minun blogia niin osote on http://sizezeroismyherooo.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tää ulkoasu on kauheen kiva, tai toi tausta tossa :) vaikuttaa muutenkin ihan kivalta ^^

    VastaaPoista