maanantai 7. helmikuuta 2011

A bit less = a bit better

Hei ihana bloggerin väki!

Tämä tyttö päätti aloittaa thinspo -blogin kirjoittamisen<3 Toivottavasti sivusto miellyttää lukijoitani, vaikka tämä kirjoittaminen onkin vasta alkuvaiheessa.
Huomasin tuossa tänään, kun uskalsin taas pitkästä aikaa käydä vaa'alla, että olen laihtunut kilon! Vähän se on, mutta siitä se lähtee :) Tällä hetkellä painan siis 66,6(hui, devil's number)kg, ja olen 171cm pitkä. Tavoitteena olisi painaa n.54 kiloa, joten tässä on vielä matkaa. Olen yhdessä vaiheessa painanut 54kg, ja silloinkin jo näytti mukavalta ;) ja nyt olisi pyrkimys päästä takaisin sinne suuntaan.
Aloitin lauantaina pitkästä aikaa taas kuntoilun, tosin todella kevyesti, ettei into vain lopahda. Eilenkin pidin taas minimuotoisen jumppatuokion. Eli olen aloittanut tällaisesta pikkutreenistä: 7x10 vatsarutistusta ja 4x10 hauisliikettä.
Tänään on tullut syötyä desi pikakaurahiutaleita(117kcal), 2dl rasvatonta maitoa(50kcal) ja 3dl vähäkalorista mehukeittoa(30kcal), eli yhteensä n.197kcal. Eli vielä ei ole paljoakaan mennyt! Täytyy vaan alkaa pohtimaan noita päivittäisiä ruokailuja, että mitä ainesosia ja eineksiä voisi tiputella pois.

Pistänpä tähän loppuun vielä thinspaavia kuvia kaikkien ihailtavaksi!<3




























KERTOKAAHAN RAKKAAT, ETTÄ HALUATTEKO JOSTAKUSTA TIETYSTÄ HENKILÖSTÄ THINSPAAVAN POSTAUKSEN ;)

2 kommenttia:

  1. Oi olisitko kiltti, ja laittaisit Miranda Kerristä thinspaavia kuvia ? :) Olis tosi ihanaa<3 mä ainaki rakastan sen vartaloa ja se on niin kaunis!!! ^^

    VastaaPoista
  2. Kyllähän tuo käy! Laitan vaikka jo tänään^^

    VastaaPoista