perjantai 18. helmikuuta 2011

Kaupan hyllyt täynnä moskaa

Hei taas!

  Tänään on tähän mennessä syöty vasta n.134kcal :)
Kävin äsken kaupassa. Ja voi miten Siwankin kokoisessa liikkeessä voi mennä pitkään, kun ahdistuu katsellessa kaupans hyllyjä. Hyvillä mielin lähdin kauppaan, mutta siellä alkoi sitten ahdistaa. Monta tuotetta tuli käytyä läpi, ja sain huomata(ties kuinka monennen kerran) ja kauhistlin mielessäni, että hillot, makkara, puuro, Nellie Dellies -karkit, Sisut, Pantterit, maissi, ananas, soijajugurtti, kevytjäätelö, piltti, ja monet muut sisältivät aivan liikaa kaloreita. Kalorit suorastaan hyppivät silmille tuoteselosteista! Kiersin kaupan varmaan lähemmäs neljä kertaa läpi, kunnes sain koriini Danone vitalinean rasvattomia jugurtteja(neljän kappaleen paketti, jossa yhdessä purkissa on n.42kcal), kesäkurpitsan, sipuleja, kananmunia(aion syödä vaan valkuaiset) ja Valion sokeritonta mansikkamehukeittoa.
  Miksi nyt ananas ja pilttikin tuntuvat sisältävän liikaa kaloreita? No, ei noita tuotteita muutenkaan tarvitse. Laitoin yhden jugurtin pakastimeen, semmoisen vaniljan makuisen (: annan sen olla siellä varmaan tunnin, ja katson sitten onko jäätynyt jonkun verran. Namm, avasin sen valmiiksi ja nuolaisin kanssa..oo, kuinka taivaallisen hyvää, makeaa<3 Meinasin sortua kaupassa herkkuihin. Selasin karkkihyllyä ja jäätelölajitelmaa, mutta päädyin sitten ottamaan jugurtin. Himo herkkuihin meni todella nopeasti ohi! Ihmettelin, kun yleensä makeanhimo kestää  mulla todella kauan :o (lasketteko te muuten jugurtin herkkuihin?)
  Ahh..himoista tulikin mieleen. Toinen kämppiksistä oli ilmeisesti leiponut jotain leivän tapaista, koska keittiössä oli ihan taivaallinen tuoksu tänään. Pakko oli keittiössä käydä, mutta kauhistutti se ihana tuoksu, joka tulvi nenään. Pelkäsin että sorrun hillittömään määrään jotain vaaleaa leipää, makaronia tms. Makaronia, tai pikemminkin spagettia mulla löytyykin, ja riisiä ihan kamalasti..:S mutta en ole nyt enää syönyt niitä. En raaskisi poiskaan kyllä heittää, kun niitä on niin paljon. 
  Hahah, ainiin. Onko teillä koskaan syömishäiriö tunkenut uniin? Itse olen jo kaksi kertaa nähny kummallista unta. Toisessa kauhistuin sitä, kun olin mennyt syömään suklaapatukan(vaikka olen kyllä nyt laihiksella pari syönyt, mutta olen sitten laskenut ne mukaan päivän kalorisaldoon, eli ei voi sitten niin paljoa loppupäivänä syödä). Viime yönä näin paria eri unta, mutta toinen niistä oli sellainen, että jouduin kovaan paniikkiin koska olin syönyt ainakin 1400kcal yhden päivän aikana.:D Heh!
  Heij, loma alkoi varmaan teillä muillakin nyt? Kertokaahan oletteko suunnitelleet jotakin lomaanne varten!

4 kommenttia:

  1. Mäki ostin yks päivä noit Vitalinea Fruit + -jogurttei :) ne on ihan sairaan hyvii ja vähäkalorisii! Eikä jogurtti oo herkku :)
    Mä vihaan makaronia ja spagettia.. ja vaaleeta leipää.. ja ranskalaisia. Jos syön vähänki, nii sorrun sit syömään ihan liikaa, eli mieluummin jätän kokonaan pois. :/
    Mä oon nähny, ku oon ollu herkkulakos, unta, et söin karkin ja sit heräsin siihen ja olin iha kauhuissani, et mitä menin tekemään! :D mut onneks se oli vaan unta <3
    Ja loma alkoi<3 mut oon kipee, joten en oikee voi sillei tehä mtn :/ kattoo nyt jos paranee..
    Tsemppiä! :) Tosi vähän oot syöny tänäänkin ;) wow!

    VastaaPoista
  2. Toivottavast paranet :< Tsempit sinnekkin! <3

    VastaaPoista
  3. Ei jogurtti oo herkku, se ainakin mulla kuuluu mun ns. "turvaruokiin", eli ruokaan jota uskallan syödä päivittäin. Tää sun blogi on todella ihana :)

    VastaaPoista