keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Helo darlings!

  Pyöriikös kukaan teistä uudemmalla tai vanhemmalla Höyhen -palstalla? :) Itse olen nyt alottanut seikkailemaan molemmilla. Löysin muuten sieltä kivan herkkuvinkin: anna appelsiininlohkojen jäätyä pakastimessa, ja nauti sen jälkeen. Kokeilin tuota tänään ja äsken maistoin, aikas namia! Kannattaa kokeilla! Tähän mennessä on tänään tullut syötyä n.233kcal, eli oikeinnnn hienosti mennyt ;) Tosin en ole tänään ulkona pistäytynyt. Ajattelin että voisin hetken kuluttua piipahtaa lähikaupassa.
  Eilen meni illalla maha vähäksi aikaa ihan sekasin, en tiedä johtuiko siitä että otin kaksi Green Tea -pilleriä ja yhden KILO Control -pillerin ennen kuin söin leipää. Sitä ennen olin jo aamulla ottanut kaksi Green Tea -pilleriä(purkin suosituksena on kaksi pilleriä päivässä). Noh, ei se mitään, kun nyt on oikeen hyvä fiilis (: Olen muutenkin nyt parin päivän aikana ottanut päivittäin neljä tuollaista vihreä tee -nappia. Haluan pelata varman päälle.
  By the way, lisäsin tänne blogiini Linkit -osion, jossa on kolme aika hyödyllistä linkkiä, käykää tsekkaamassa jos ette ole vielä nähneet ;) Olen muuten tässä nyt pohtinut, että tekisinkö Thinspo -musavideon..mitäs mieltä olette? Haluaisiko joku sellaisen?
  Kertokaahan miten teillä laihdutus sujuu? Ja jakakaa toki hyviä vinkkejä "anailuun" liittyen, haluaisin kuulla mitä "kikkoja" kukin käyttää! :) Elkää pelätkö kommentoida.
  Tsemppiä ihanuudet, olette mielessäni<3


 


3 kommenttia:

  1. Heips :)
    Toimiiks toi muuten toi ''KILO Control'' ? :)
    Ja jos sul löytyy motivaatiot tehä musavideo, nii mikset tekis? ^^ ois kiva nähä lopputulos <3
    Mulla meni tänään tosi hyvin!!! Söin 199 kcal ja liikuin 296 kalorin verran eli lopputulos : -97 kcal!!! :'))<3 oon tooosi tyytyväinen!
    Ja hmm.. mä alotin tällasen dieetin ku: 2468. :) Eli tänää oli 200 kcal-pv, huomen 400, sit 600, sit 800 ja sit alusta :) Tsemppiä! <3 sulla menny tosi hyvin!!! ^^

    VastaaPoista
  2. Oon vast alottanu uudestaan KILO Ctrl:n käytön, mut sillon aiemmin kun sitä oon joskus käyttäny, niin kyllä se jonkun verran estää hiilareita imeytymästä kehoon, eli kyllä se tukee tota laihtumista vähäsen.
    Waude :o oot saanu jopa miinuskaloreille! Sietääkin olla tyytyväinen!;) Toivottavasti sun dieetti onnistuu! Kauanko toi sun dieetti kestää?

    VastaaPoista
  3. Okei :) koska hiilarit on just ne hirveimmät, jotka kerää sitä nestettä kehoon -.-''
    Vois ehkä joskus kokeilla :)
    *hih* kiitos :) mä en tiiä kauan mä tätä jatkan :) kattoo nyt miten paino laskee ja tällei ^^ ja pidän jonku herkkupäivän jossai vaihees.. ehkä..
    Ensiks saisin painon alle 60, nii katon sit et ansaitsenko sen.. :)

    VastaaPoista