maanantai 14. helmikuuta 2011

KILO Control & bitch

Hei rakkaat!

Sain ilokseni huomata, että teitä lukijoita on jo seitsemän! Kiitos teille kaikille lukijoille, kun vierailette blogissani<3 Niin ja, haluan toivottaa kaikille hyvää Ystävänpäivää! Anteeksi parin päivän postaustauosta.:( Olin nimittäin tuossa pari päivää poikaystävän luona. Enkä silloin laskenut kaloreita. Mutta en usko, että paljoa meni päälle tuhannen(kcal) noina päivinä. Tänään olen syönyt jo n.319kcal, ja se OTTAA PÄÄHÄN. Miksi, oi miksi menin syömään aamulla paahtoleivän(päällä yksi siivu juustoa) ja BANAANIN. Se tarkoittaa sitä, että voin syödä paljon vähemmän nyt loppuvuorokauden aikana, koska alle tuhannessa kilokalorissa täytyy pysyä. Noihin kaloreihin kuuluu mukaan koulussa syöty salaatti, plus ostamani Pantteri -pastillit, joita tulee tästä pienestä purkillisesta 76kcal. Kaupasta ostin itselleni syötäväksi kurkkua, porkkanaa ja tomaattia.
   Ai niin, ostin eräitä toisiakin painonhallintapillereitä tänään. Olen käyttänyt niitä ennenkin, ja ne kyllä tukevat laihtumista jonkun verran. Pillerit ovat nimeltään KILO Control. Pistän tähän tiivistetyn selostuksen pillereistä:
  "Kilo Control sisältää pääraaka-aineenaan silkkiäispuun lehtiuutetta. Se vähentää hiilihydraattien imeytymistä ja muuttumista glukoosiksi ja mahdollistaa siten todellisen laihduttamisen ilman "jo-jo" ilmiötä eli painon toistuvaa nousua ja laskua."
  Ainut haittapuoli näissä pillereissä on ehkä se, että vatsa saattaa mennä(minulla ainakin meni silloin kun käytin) kovalle, ja saattaa vatsa välillä hieman muutenkin vaivata. Muuten olen kyllä kokenut nuo pillerit ihan hyväksi lisäksi vähemmän syömisen ohella. Mutta ei nuo mitään IHMEPILLEREITÄ ole, eli ei noista mitään hyötyä kauheesti ole jos mättää samalla kaksin käsin naamaansa heseruokaa rasvavanan valuessa suupielestä. Eli laihdutuksen tuki. Mutta niin, eli aion ainakin yhden paketin noita syödä. Noita otetaan maksimissaan(paketin mukaan) kolme kappaletta päivässä, jokainen ennen ateriaa. Elikkäs näin :)
  Ah, aivan niin..katsoin vaakaa kun tulin kotiin koulusta(sitä ennenhän olin siellä poikaystävän luona). Ja vaaka näytti 65kg. Arvatkaa oliko p*rkeleellinen pettymys. MUTTA: sen tiedän, etten ole voinut lihota. Mutta todennäköisesti tuo "takaisin" tullut n.500g paino johtuu siitä, että, no, krhm..vessassa ei ole tullu nyt parin päivän aikana kauheesti käytyä, plus se, että tuo ei ole aamulla otettu paino.
  Tsädääm, tällaista tällä kertaa. Kirjoitan tänään ehkä myöhemmin lisää, koska nyt valitettavasti täytyy harjoitella kokeeseen. Ja minä kun olin ihan elänyt siinä uskossa, että koe on torstaina, mutta tänään sainkin kuulla, että se on jo HUOMENNA. Arrgghhh..pitäkää rakkaat mulle peukkuja, ootte ihania<3 
  Ainiin, mutta kerkeäähän nyt aina parit thinspot postauksen loppuun heittämään ;)

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! <3 Kyllä se paino siitä lähtee laskemaan! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitus! Kyllä sen nyt tästä pitäis lähtee laskeen, ja jos ei, niin sitten on kyllä joku ulkopuolinen ujuttanut jotain lisärasvoja ja -sokereita mun ruokaan :DD

    VastaaPoista
  3. loove the hipbones! Toi viimeinen kuva on niin nätti :))

    ja hyvää ystävänpäivää sullekin <3

    VastaaPoista
  4. Olen palkinnut sinut Stylish blogger awardilla, sinun pitää kertoa itsestäsi 7asiaa ja antaa palkinto eteenpäin enintään 15;henkilölle♥

    Hyväää ystävänpäivää♥ (ja tsemppiä)

    VastaaPoista
  5. Oi kiitos NanaX!! Alanpa heti toimeen ;>

    VastaaPoista