keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Strawberry

Heips muruset!

  En tässä ole nyt pariin päivään kirjotellu, kun olin poikaystävän luona. Siellä tuli syötyä jonkun verran yli 1000kcal päivässä..kyllä välillä ahdisti ja monta kertaa jopa kysyin kullalta, että "Enkai nyt tästä liho jos parina päivänä syön enemmän?", "Eikai musta nyt mursua tuu kun välillä syön tämmösiä?", "Kai se on sallittua välillä syödä enemmän?". Ja kun tulin nyt kotiin, LUOJAN KIITOS en ollut lihonnut. Vaaka näytti 63,4kg, mutta yli 63kg se näyttää varmana siksi, koska nyt parina päivänä en ole, noh..käynyt isommalla hädällä vessassa..:D sekä en punninnut itseäni tänään kun vasta tässä iltapäivällä. Eli HUHHH olen huojentunut. Eli todennäköisesti painan hieman alle 63kg. 
  Huomenna menen vielä yhdeksi yöksi kullan luo, ja sitten perjantaina lähden perheeni luo, siellä olen sunnuntaihin asti. Siellä on helppo katsoa syömisiä, hehe ;) Maistoin muuten nyt parin päivän aikana Pirkan Fruit&Ice -sorbetin/jäätelön molempia makuja(mansikka ja mango). Ovat todennäköisesti vähäkalorisimpia jäätelöitä mitä kaupan altaasta löytyy. Ja ovat muuten HYVIÄ<3 Suosittelen maistamaan ;)
  Hei! Esittäkääpäs toiveita, että kenestä haluaisitte thinspo -kuvapostauksen! ;)

3 kommenttia:

  1. En tosissaan tiedä. Ja olin niin pöllyissä etten osannut paikallistaa sitä kipua. :s Varmaan suolisto ei tykännyt kun joutui suodattaa pelkkiä kemikaaleja? Tosin, ainahan mä lääkkeet vedän tyhjään vatsaan, eikä ole tuommosia kipuja ennen ollut.. Voi olla sisäelinperäistäkin? EN TIEDÄ :D

    VastaaPoista
  2. Sinä myös! <3 Osastohoitoa vastaan mä taistelen vaikka hautaan saakka, tiedän varsin hyvin että se ei hoitomuotona todellakaan olis se mulle sopivin, päinvastoin. :s Mutta voimia muru. <3 :)

    VastaaPoista
  3. Emmi:Toivottavasti sulle ei enää moisia kipuja tuu :S jos tulee niin kannattaa varmaan mennä lääkäriin?
    Maddie:Selviit kyllä siten ettet joudu osastolle! Kiitos voimista<3

    VastaaPoista