lauantai 19. helmikuuta 2011

Workout!

Hei murmelit!

Nyt on oikein hieno fiilis! En oo vielä syönyt tänään mitään(kohta kyllä meen..) ja treenasin tuossa äsken puolisen tuntia, tuli hiki pintaan! Bongasin nimittäin Höyhen -palstalta kuntoiluvideoita, joita löytyy netistä. Tässä ja tässä on videot joiden mukaan treenasin. Niiden välissä pidin tauon. Mutta hitsit, ainakin minä kenellä ei oo mikään hyvä kunto, sai reisilleni kyytiä kun kävin läpi tuon lyhyemmän videon.:D Suosittelen lämmöllä! Jospa jossain vaiheessa saisi tuollaiset jalat mitä tuossa kuvassa on. Ihanat<3
  Tänään pitäis käydä ostamassa vessapaperia, mun vuoro ostaa. Asun siis solukämpässä. Saa nähdä mitä tälle päivälle keksii..ei tässä oikein ole tekemistä(tai no voisi siivota ja tehdä koulutehtäviä, mutta kun..:D). Rakkaankin näen vasta tuossa maanantaina, vietellään enemmän aikaa yhdessä nyt talvilomalla (: Sitten vois kattoa että meniskö käymään perheen luona tulevalla viikolla. Täytyy vaan miettiä että miten ei herätä liikaa huomiota, kun syö vähemmän kuin ennen.
  Oi, tekis mieli jotain karkkia..mut...niin. No periaatteessa voin kyllä syödä, jos syön sitten muita juttuja vähemmän tänää. Kattoo nyt.
  Mites teillä muilla on sujunut?? :) Haluan kuulla!

2 kommenttia:

  1. ONNEA itselleski! :) Mä oon syöny tänää vaa jtn 89 kcal :D ja liikkunu n. 100 kcal verran eli oon kuluttanu taas kaiken mitä oon syöny :D mut kyl mä viel jtn syön :)
    OhhOh.. :o tuollaisiako jalkoja tavoittelet? <3
    on aikas laihat, sanoisinko ;O mut ihanat on<3

    VastaaPoista
  2. No, en usko että koskaan tulen tuommosia jalkoja saamaan :<

    VastaaPoista