tiistai 15. helmikuuta 2011

You should calm down

  On ollut pari päivää nyt kauhea ahdistus tästä laihdutuksesta, pelottaa ja tulee pieniä paniikkikohtauksia. Pitäisi osata rauhoittua, ja ajatella että kyllä se paino siitä laskee, ja ettei muutenkaan ole mitään hätää. Pitäis ottaa ihan iisisti, ja rentouttaa mieli.
  Tänään on kyllä ollut TODELLA epäterveelliset syömiset, nyt on ihan ällöttävä olo. Päivän aikana olen siis syönyt palan tiramisukakkua kahvilassa, ja suklaita(62grammaa) joita rakas iskäni(ihana ihminen, oikeesti :)) lähetti minulle postitse ystävänpäivän kunniaksi. Plus ostin Ryvitan auringonkukansiemen -näkkileipää ja sitä olen syönyt palasen, kolme siivua kurkkua siinä päällä. Yhteensä on tullut siis syötyä n.551kcal. Sen olisi kyllä voinut syödä PALJON terveellisemmin. Mutta kalorimäärä on pysynyt kuitenkin oikein hienona, onneksi.:)
  Päivän pikkujumppatuokionkin tuossa hetki sitten vedin. Lisäsin hieman vatsalihasten ja hauisliikkeiden määrää, mutta vain vähän nyt ensin. Eli tein 11x10 vatsaa ja 6x20 hauista. Ja sitten, pitkästä aikaa, ja saattaa kuulostaa hieman hölmöltä: hölkkäsin paikallani sen hieman alle 5min. Eipä siitä ainakaan haittaa ole :D ja juoksukunto mulla on ihan surkea, en edes kehtaa ulos lähteä juoksemaan tällä rapakunnolla, kun ei pysty montaa minuuttia juoksemaan putkeen. Hiki tuli hieman ja syke nousi, mursu kun olen. Toisaalta oon tyytyväinen tähän päivään, toisaalta en. Olen juuri tuon jumpan ja kalorimäärän takia, ja en ole, koska on tullut syötyä 90%sontaa.
  And oh my! Teitä lukijoita on nyt kymmenen(se yksi siellä listalla olen minä, kun jotenkin hölmönä menin laittamaan itseni oman sivuni lukijoihin??) :o oon itseasiassa todella yllättyny, en arvellu että blogilleni tulis välttämättä yhtään lukijaa. 
  Hitto..kyllä nyt jotenkin inhottaa ihmeen paljon nuo tämän päivän syödyt suklaat ja kakkupala, ällöttää niiden tunkkasuus, makeus ja kaikki..vaikka ne maistu suussa niin hyvältä, kun niitä mussutti. Ughh! Voin kuvitella suklaamössön tirisevän hampaideni välistä kun pureskelen sitä autuaan huolettomana. Kaipaan vihannesten raikasta makua <3 kävin tänään ostamassa sitruunapippuria. Ahh, maistuu ihanalta kun sitä ripottelee salaattiin :) ei tarvitse sillon mitään salaatinkastikkeita. Pitää varmaan leikellä itelleni kurkkua ja tomaattia, ja ripotella niihin sitruunapippuria, nam!
  Kertokaahan ihmiset, mitä ehdotuksia teillä olisi seuraavaan postaukseen! Ehdotella saa mitä vaan, ja rohkeasti, en pure.:D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti